Про це повідомив Святослав Паламар.
Він нагадав, що рекрутинг в «Азові» триває вже понад 7 років. За цей час полк випробував багато методів реклами: яскраві банери, професійні фотосесії та емоційні відео.
На думку військовослужбовця, жодні «креативи» не змусить людину ризикувати життям, і це рішення може «прийти тільки зсередини».
«Сьогодні, коли кожен метр українських міст заповнений патріотичними закликами, а стрічки соцмереж переповнені кадрами з передової, ми втрачаємо здатність бачити головне. Наша країна балансувала на межі виживання, наші браття потребують ротації, а фронту потрібно підкріплення — час відкинути маркетингові хитрощі!» — підкреслив Святослав Паламар.
Тому в новій рекламній кампанії «Азова» прибрали «все зайве і залишили тільки текст. Без картинок. Без спецефектів. Без зайвого пафосу».
«Військові втомилися воювати і паралельно думати, як переконати співгромадян захищати свою землю. Військові не повинні просити про допомогу. Не повинні вигадувати креативи, щоб достукатися до твоєї совісті. Не повинні змагатися за твою увагу з рекламою кави чи нового телешоу», — зазначив Паламар.
Тому він підкреслив: «Важливі дії, а не слогани!».
У листопаді 2023 року Міністерство оборони розпочало рекрутингова проект. Він дозволяє людині вибрати конкретне підрозділ і певну посаду, де його цивільний досвід буде найбільш корисним. З Міноборони також співпрацюють чотири сервіси, де розміщують вакансії: Olx.ua, Lobby X, Work.ua та robota.ua.
Перший рекрутинг центр був відкритий у Львові в лютому 2024-го. У травні-червні середньомісячний показник залучення добровольців зріс у 3,5 рази порівняно з 2022 і 2023 роками. За другий квартал року до рекрутинг центрів звернулося понад 10 тисяч осіб.
Водночас рекрутинг не замінює мобілізацію. Ще в березні в Міноборони заявляли про необхідність мобілізації 400-500 тисяч осіб — ця кількість може змінюватися залежно від розвитку бойових дій.
Міністр оборони Рустем Умеров заявляв, що в міністерстві є пропозиції щодо реформування системи мобілізації, щоб відходити від «болючих питань» «бусифікації».
А головнокомандувач Збройними силами України Олександр Сирський поставив кожному командиру бригади завдання створити штатне підрозділ рекрутингу, щоб покращити організацію та супровід заходів вербування добровольців.