Реакцію МВС опублікували в соціальних мережах відомства.
У МВС зазначають, що розпочали позапланову службову перевірку підрозділу та звернулися до НАЗК з проханням провести «ретельний моніторинг» способу життя працівників, які фігурували в матеріалі журналістів.
Там додають, що перевірки відбудуться у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру.
Крім того, у МВС створили робочу групу для вдосконалення сервісних послуг, перш за все, щоб усунути проблеми з електронною чергою. Її очолив заступник міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко.
Журналісти Bihus.Info 4 грудня опублікували матеріал, в якому заявили про провальну роботу та незадекларований стан працівників Головного сервісного центру МВС у Києві.
Зокрема, журналісти заявили, що громадянам доводиться ночувати біля стін центру, щоб отримати талон на практичний іспит. Bihus.Info згадувало, що у 2023 році Національна поліція розслідувала випадок, коли голова центру разом з кількома адміністраторами штучно створював дефіцит талонів, а потім через інших людей послуги продавалися за 3-4 тисячі гривень.
Крім того, журналісти помітили, що деякі працівники цього сервісного центру їздять на дорогих автомобілях, які не вказані в деклараціях або задекларовані на родичів.