Про це пише портал Акценти.
Дійсно, в таких підприємствах, повинні працювати люди з бездоганною репутацією. Що не скажеш про керівника департаменту безпеки руху Кужавського М. Він встиг попрацювати за свій вік на різних посадах в Укрзалізниці. В свій час керував Придніпровською залізницею і був звільнений, так як СБУ не надала доступ до державної таємниці.
Керуючи департаментом безпеки руху Микола Сергійович так і не налагодив роботу безпеки рухомого складу. Аварії, пожежі, травми працівників, згорівші тепловози, а найголовніше — загибель та поранення більше 1200 працівників від ракетних обстрілів, не призвели керівництво Укрзалізниці до здорового глузду. Так і керує Микола Сергійович далі, а тепер ще й з підозрою НАБУ. Адже департамент, один із самих таких, де можна і побізнесувати.
Напевно нікому невідомо, що цей департамент створений з трьох департаментів – охорони праці, екологічного та безпеки руху.
Поговорюють, що тільки за погодження технічних умов на спецодяг, нові постачальники відвалили круглу суму за те, що попередніх постачальників було знято з пробігу.
Кужавський здійснює контроль за розподілом та погоджує витрати на суму 1,4 млрд грн структурними підрозділами Укрзалізниці щорічно.
В кінці серпня закінчується трудовий договір у Кужавського і на думку громадськості, керівництво Укрзалізниці підбере кандидатуру без підозри НАБУ та сумнівного минулого.
В період 2007-2012 років Кужавський М. був помічником народного депутата ВРУ Лебедєва П.В., члена партії регіонів екс-міністра оборони України. Печерський суд в травні 2020 року ухвалив рішення про заочний арешт Лебедєва. По теперішній час він знаходиться в розшуку і йому оголошено підозру.
Які функції, виконував Кужавський в той час і які виконує зараз, знає тільки Лебедєв та Кужавський.